ЕТАПИ
РОБОТИ НАД КВЕСТОМ
- Ознайомитись з темою та цілями веб-квесту.
- Ознайомитись із завданнями груп та визначити послідовність роботи.
- Об'єднатися з друзями в групи, в яких би ви хотіли працювати.
- Ознайомитися із завданнями своєї групи.
- Опрацювати список ресурсів, які запропоновані вам в рамках тематики групи.
- Дослідити інформаційні ресурси для своєї групи.
- Виконати інтерактивні завдання, представлені у вашій групі.
- Обговорити з членами групи практичне завдання та скласти план їх вирішення.
- Обговорити результати роботи в групі (заповнити таблицю Критерії самооцінювання роботи груп).
- Підготуватись до презентації.
Правила Інтернет-безпеки та Інтернет-етики для дітей
- Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.
- Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.
- Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.
- Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.
- Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.
- Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.
- Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.
- Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.
- У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.
- Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.
- Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.
- Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!
Критерії самооцінювання роботи в групі
|
Відмінно
|
Добре
|
Задовільно
|
Виконання завдання
|
Висновки аргументовані. Усі завдання
виконані в повному об’ємі . Повністю дана відповідь на поставлені запитання.
|
Висновки частково аргументовані. Завдання
виконані частково. На частину запитань не дається відповідь.
|
Інформація не точна. Завдань виконано мало. Неповні
відповіді на поставлені запитання.
|
Творчий підхід
|
Робота вирізняється яскравістю та
оригінальністю
|
Формальний підхід до виконання роботи
|
Відповіді до завдань скопійовано з інших
джерел
|
Самостійність
|
Роботу виконали самостійно з мінімальними
підказками з боку дорослих
|
Під час роботи потребували допомоги старших
|
Більшість роботи виконали старші товариші
|
Робота групи
|
Вся діяльність рівномірно розподілена між
усіма членами команди. В роботі всі були активні
|
Робота над матеріалом розподілена між більшістю
членів команди . Деякі учні були пасивними в групі
|
Роботу виконували декілька учнів команди . Більшість
членів команди не правцювала
|
Немає коментарів:
Дописати коментар