Пам'ятка учасникам



ЕТАПИ РОБОТИ НАД КВЕСТОМ
  1. Ознайомитись з темою та цілями веб-квесту.
  2. Ознайомитись із завданнями груп та визначити послідовність роботи. 
  3. Об'єднатися з друзями в групи, в яких би ви хотіли працювати.
  4. Ознайомитися із завданнями своєї групи.
  5. Опрацювати список ресурсів, які запропоновані вам в рамках тематики групи.
  6. Дослідити інформаційні ресурси для своєї групи.
  7. Виконати інтерактивні завдання, представлені у вашій групі.
  8. Обговорити з членами групи практичне завдання та  скласти план їх вирішення.
  9. Обговорити результати роботи в групі (заповнити таблицю Критерії самооцінювання роботи груп).
  10. Підготуватись до презентації.



                                   Правила Інтернет-безпеки та Інтернет-етики для дітей 


  • Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків. 
  • Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.
  • Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.
  • Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте. 
  • Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини. 
  • Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі. 
  • Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки. 
  • Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами. 
  • У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника. 
  • Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. 
  • Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі. 
  • Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!



Критерії самооцінювання роботи в групі


Відмінно
Добре  
Задовільно
Виконання завдання
Висновки аргументовані. Усі завдання виконані в повному об’ємі . Повністю дана відповідь на поставлені запитання.
Висновки частково аргументовані. Завдання виконані частково. На частину запитань не дається відповідь.
Інформація не точна. Завдань виконано мало. Неповні відповіді на поставлені запитання.
Творчий підхід
Робота вирізняється яскравістю та оригінальністю
Формальний підхід до виконання роботи
Відповіді до завдань скопійовано з інших джерел
Самостійність
Роботу виконали самостійно з мінімальними підказками з боку дорослих
Під час роботи потребували допомоги старших
Більшість роботи виконали старші товариші                                               
Робота групи
Вся діяльність рівномірно розподілена між усіма членами команди. В роботі всі були активні
Робота над матеріалом розподілена між більшістю членів команди . Деякі учні були пасивними в групі
Роботу виконували декілька учнів команди . Більшість членів команди не правцювала

Немає коментарів:

Дописати коментар